Blog

Podpowiemy, jak skutecznie zaistnieć w sieci

Dzielimy się wiedzą. Marketing internetowy, projektowanie stron www i optymalizacja stron internetowych.

Jak zoptymalizować swoją witrynę pod kątem Google?

Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć, jak przeprowadzać badania słów kluczowych i optymalizować witrynę pod kątem najlepszych rankingów Google.

Pozycjonowanie: czym są dane strukturalne?

Dane strukturalne to sposób dodawania metadanych do stron internetowych, aby pomóc wyszukiwarkom w ich indeksowaniu i lepszym zrozumieniu.

odwirusowywanie stron internetowych

Odwirusowywanie stron internetowych

Masz własnego bloga, stronę wizytówkę, a może obszerny sklep internetowy? Niezależnie od formy prowadzonego serwisu internetowego – zawsze może dojść do zainfekowania portalu.

własny sklep internetowy

Własny sklep internetowy — WooCommerce, Magento czy dedykowany CMS?

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w branży e-commerce wymaga obecnie nie tylko poświęcenia sporej ilości czasu, ale także dużego zaangażowania w rozwój biznesu.

responsywność

Responsywność i czytelność strony — czy ma znaczenie w odniesieniu do SEO?

Już na etapie tworzenia stron internetowych warto wziąć pod uwagę fakt, aby serwis był responsywny, czyli zoptymalizowany pod kątem funkcjonowania na różnych urządzeniach.

content marketing

Content Marketing — na czym polega i jakie niesie korzyści?

Wdrożenie strategii content marketingu w firmie to podstawa, aby móc wypromować markę w sieci i zyskać nowe grono klientów, co przełoży się finalnie na zyski przedsiębiorstwa.

Zasady pisania tekstów pod SEO. Jak robić to dobrze?

Pisanie tekstów pod SEO to nic innego, jak tworzenie treści, które pozwolą na szybsze i efektywniejsze wypozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych.

Link Building – co to jest i jak wpływa na pozycjonowanie stron internetowych?

Wszelkie działania mające na celu optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych wymaga stosowania wielu technik marketingu internetowego.

Pozycjonowanie witryn – Jak można wspomagać agencję SEO, która pozycjonuje naszą witrynę? Sprawdź do działania!

Pozycjonowanie witryny internetowej to bardzo mozolny proces, który często się nam dłuży. Z takim uczuciem mamy często do czynienia gdy zlecamy pozycjonowanie agencji SEO i oczekujemy na jak najszybsze wyniki.

Pozycjonowanie – Co wpływa na pozycję strony www i dlaczego SEO witryny jest ważne?

Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową. Dziennie otrzymuje ona tysiące zapytań od użytkowników, a konsumenci szukają konkretnych usług, które pozwalają na zaspokojenie ich potrzeb.

Rankingu Twojej witryny w Google – jak wygryźć konkurencję dzięki SEO

Wszyscy słyszeliśmy o tym, jak ważna jest pozycja w Google. Jeśli Twoja witryna nie jest w rankingu TOP10, tracisz potencjalnych klientów, którzy szukają tego, co oferujesz.

Jak poprawić ranking Twojej witryny w Google?

Ten przewodnik jest dla Ciebie, jeśli jesteś właścicielem witryny, blogerem lub twórcą treści, który chce poprawić pozycję swojej witryny w Google. Da Ci wiedzę i narzędzia potrzebne do pozycjonowania Twojej witryny w Google.

Jak Google pozycjonuje witryny internetowe?

Algorytm używany przez Google do pozycjonowania stron internetowych zmieniał się z biegiem czasu, ale są pewne elementy, które pozostają niezmienne.

Chcesz zwiększyć widoczność strony internetowej Twojej firmy?

Dobrze prowadzony blog firmowy przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie i ogólnego wzmocnienia pozycji Twojej witryny

Pozycjonowanie stron internetowych to konieczny wręcz proces

Optymalizacja a pozycjonowanie strony internetowej

Sprawdź czym różnią się te dwa pojęcia i dlaczego warto używać ich precyzyjnie. Różnica między pozycjonowaniem stron internetowych a optymalizacją witryn jest bardzo znaczna.

Jak wypozycjonować swoją witrynę w Google? Jak znaleźć dobrą agencję SEO?

Ranking witryny w Google jest określany na podstawie trafności witryny dla wyszukiwanego hasła. Im wyższa ranga, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie znaleziona w wyszukiwaniu.

Jak podnieść pozycję swojej witryny w wynikach wyszukiwania Google?

Na ranking witryny w wynikach wyszukiwania Google wpływa wiele czynników. Nie chodzi tylko o to, ile masz linków zwrotnych.

Współczynnik odrzuceń w SEO – czym jest i jak go obniżyć?

Pozycjonowanie stron to proces złożony, na którego sukces wpływa wiele czynników. Jednym ze wskaźników, który prowadzi do spadku strony w hierarchii wyników wyszukiwania, jest tak zwany współczynnik odrzuceń.

Jaką platformę e-commerce wybrać?

Jaką platformę e-commerce wybrać?

Założenie sklepu internetowego chodzi po głowie bardzo wielu osobom. Dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce sprawił, że już nie tylko firmy, ale i osoby prywatne decydują się na taki krok.

Google Moja firma – narzędzie dla firm, ale i marketerów

Google Moja Firma, Mapy Google – to bezpłatne usługi online firmy Google, które umożliwiają zarządzanie wykazami lokalizacji Twojej firmy w Internecie i na urządzeniach mobilnych.

Automatyczne audyty SEO i audyty SEO w agencjach

Sprawdź czym są te dwa typy audytów, jakie plusy posiadają i jak warto je wykorzystywać. Audyt SEO strony internetowej to bardzo przydatne narzędzie pozwalające kontrolować stan naszej pozycjonowanej witryny.

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego w pigułce

Jeśli zastanawiasz się, jak wygląda profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych, to jesteś w dobrym miejscu. W tym artykule krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces optymalizacji sklepu.

Jak Google Analytics może być najlepszym narzędziem do zwiększenia sprzedaży i ruchu?

Google Analytics to potężne narzędzie, które pomaga firmom zrozumieć ich wydajność. Może służyć do podejmowania świadomych decyzji marketingowych i reklamowych.

Reklamuj się i promuj markę w sieci!

Blog, strona www, marketing szeptany a może Google Ads? Sprawdź najpopularniejsze pomysły…

gwarancja pozycji

Dlaczego do „gwarancji pozycji” należy podchodzić ze szczególną ostrożnością?

„Gwarancja pozycji” jako hasło reklamowe a propos korzystnej oferty pozycjonowania strony internetowej brzmi niezwykle nośnie i zachęcająco.

Co to jest filtr algorytmiczny i kiedy Google go stosuje?

Filtr algorytmiczny jest rodzajem pewnej kary. O jej nałożeniu informuje Google Search Console.

Czym jest lokalne pozycjonowanie stron

Czym jest lokalne pozycjonowanie stron i kto powinien je stosować?

Niemal każdy, kto prowadzi regionalny biznes, powinien założyć stronę internetową, a następnie mocno promować swoją ofertę w Internecie.

Disavow tool – co powinieneś wiedzieć?

Disavow links tool jest rozwiązaniem w sytuacji, gdy chcemy odciąć się od linków, które uznajemy za niepotrzebne lub szkodliwe.

Jakie są normy czasowe przy pozycjonowaniu stron?

Pozycjonowanie strony internetowej to rozbudowany proces marketingowy. Najważniejsze jest oczywiście przebicie się do TOP10 i pozostanie tam jak najdłużej.

pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail – poznaj szczegóły

Pozycjonowanie long tail obejmuje frazy posiadające tzw. “długi ogon”, czyli takie, które mają rozbudowaną strukturę z powodu funkcjonowania kilku wyrazów w długim ciągu.

własny szablon wordpress

Dlaczego warto wdrożyć stronę na własnym szablonie WordPress?

Osobista strona firmowa to podstawa, aby mówić o jakimkolwiek sukcesie na rynku produktów oraz usług.

Geolokalizacja w Google – co to jest?

Znajomość geolokalizacji danego użytkownika sieci daje szansę uściślenia potrzeb grupy docelowej, do której kierujemy się z produktem lub usługą.

Mapa strony XML – do czego służy sitemap?

Z mapy strony XML korzystają boty Google, Yahoo, Bing, a także inne popularne w przestrzeni wirtualnej wyszukiwarki.

Core Web Vitals – odkrywamy podstawowe wskaźniki internetowe

Już dawno szukano rozwiązania, dzięki któremu można byłoby priorytetyzować wszystkie zabiegi, jakie niezbędne są do zoptymalizowania strony wraz z jej aplikacjami.

Google Ads – najpopularniejsze formy konwersji

Konwersja w Google Ads to określony typ działania, mający w założeniu doprowadzić nas do finalizacji komercyjnego zamówienia produktu lub usługi.

Mailingi o błędach optymalizacyjnych na stronie – jak na nie reagować?

Chyba nie ma osoby, która nie spotkała się z tym problemem. Mailingi o błędach optymalizacyjnych na stronie mogą skutecznie popsuć humor.

Pozycjonowanie lokalne - pierwsze kroki do sukcesu

Pozycjonowanie lokalne – do kogo kieruje się tą ofertę?

Czy wiesz o tym, że pozycjonowanie lokalne może skutecznie i szybko zwiększyć Twoją widoczność jako przedsiębiorcy na obszarze miejsca Twojego zamieszkania oraz całego regionu?

Co to jest protokół HTTPS i w czym okazuje się pomocny?

Stosowany protokół HTTPS daje gwarancję bezpieczeństwa ważnych i dokładnych danych personalnych pracowników danej firmy.

estinet

Krok po kroku, jak pozycjonować swoją witrynę w Google za pomocą najlepszych technik optymalizacji

Google jest niekwestionowanym królem wyszukiwarek. Posiada ponad 90% udziału w rynku i jest używany przez prawie 3 miliardy ludzi każdego miesiąca.

Dlaczego pozycjonowanie branż sezonowych wymaga analizowania trendów

Jak skutecznie pozycjonować branże sezonowe?

Pozycjonowanie produktów z branż sezonowych stawia przed nami o wiele szersze wymagania, niż ten sam proces dokonywany w przypadku dostępności i zapotrzebowania na zjawiska całoroczne.

Marketing internetowy i promowanie usług graficznych na szeroką skalę

Marketing internetowy oraz grafika reklamowa to dwa narzędzia tworzenia promocji w Internecie od podstaw.

Internetowe rewolucje Google – marketing dla przedsiębiorców

Co mogą dać Internetowe rewolucje Google w praktyce? Jak długo trzeba czekać, aby sytuacja przedsiębiorcy ze średniej zmieniła się w rewelacyjną? Tego dowiecie się tylko u nas!

Ile trwa pozycjonowanie strony internetowej i co na nie wpływa?

Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem długotrwałym i regularnym. Google bierze pod uwagę wiele różnych czynników i ocenia stronę pod różnymi kątami w różnych sytuacjach.

Główne typy pozycjonowania — standardowe, szerokie, lokalne i pod urządzenia mobilne

Pozycjonowanie strony internetowej kojarzy nam się głównie z podnoszeniem jej pozycji w rankingu Google. Jest to prawda, choć obecnie coraz częściej możemy obserwować oferty pozycjonowania lokalnego, szerokiego czy innego konkretnego typu.

Audyt stron internetowych w agencjach SEO vs. Audyty darmowe automatyczne

Audyt stron internetowych to bardzo korzystny proces dla witryny i jest podstawą wszystkich dalszych działań związanych z pozycjonowaniem.

Pozycjonowanie stron internetowych, co powinieneś wiedzieć?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który musimy wykonać, aby nasza witryna internetowa znajdował się na najwyższych pozycjach.

Czym jest optymalizacja strony internetowej?

Optymalizacja stron internetowych i pozycjonowanie witryn – to nie to samo!

Dowiedz się, czym są te dwa terminy i czym się różnią!

Pozycjonowanie a optymalizacja witryny i działania off page

Sprawdź czym są konkretnie te poszczególne terminy i dowiedz się, że to nie to samo!

Audyt seo stron internetowych — Czym jest i jak się go przeprowadza?

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje o audytach SEO witryn!

Dlaczego Ahrefs jest polecany przez specjalistów SEO?

Przez wielu wykwalifikowanych znawców pozycjonowania stron www narzędzie Ahrefs nazywane jest “kombajnem seo”.

Pozycjonowanie a influencer marketing

Jakie cechy wspólne mają pozycjonowanie oraz influencer marketing? Ostatnia dekada stała się ogromnym nośnikiem tego drugiego zjawiska.

Narzędzia dla pozycjonerów SEO – przegląd 2.

Kontynuujemy prezentację popularnych narzędzi wykorzystywanych w procesie pozycjonowania stron www i oceny efektów podjętych działań.

estinet

Pozycjonowanie stron www – przegląd najlepszych narzędzi dla pozycjonerów SEO

Ranking ten ułożony jest losowo. Każde z wymienionych narzędzi wnosi pozytywny wydźwięk do naszej pracy i sprawia, że staje się ona przyjemnością, a nie żmudnym obowiązkiem.

Istotne czynniki rankingowe w pozycjonowaniu stron www

Pozycjonowanie stron w Google i jego jakość zależna jest od wielu czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska.

Czy newsletter przestanie mieć formę tekstowo – graficzną?

Newsletter to specyficzna forma informacji kierowana do klienta drogą mailową. Do tej pory wszystkie newslettery prezentowały się w formie plików graficznych.

Monitorowanie pozycji w Google - czym jest pozycja w Google?

Monitorowanie pozycji w Google – czym jest pozycja w Google?

Gdy jasno określimy wszystkie słowa kluczowe pod pozycjonowanie naszej strony internetowej, musimy poświęcać regularnie czas na monitorowanie pozycji w Google.

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne – jak wpływa na pozycjonowanie stron www?

Linkowanie wewnętrzne należy do najbardziej sprawdzonych metod na usprawnienie pozycjonowania stron internetowych.

Pozycjonowanie Stron Www Warszawa

Istotne czynniki rankingowe w pozycjonowaniu stron www

Na jakość pozycjonowania w Google wpływać może wiele czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska. Sprawdź co należy do najważniejszych elementów mających wpływ na procesy pozycjonujące stronę internetową.

Treści, jakie powinny się znaleźć na Twojej stronie www

Jeśli jesteś przedsiębiorcą i planujesz prowadzenie swojej działalności także w Internecie, musisz zadbać o właściwe przygotowanie i promowanie swojej firmowej strony www.

Czym są okruszki i jaki mają wpływ na pozycjonowanie stron www

Okruszki pomagają użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek odnaleźć się na odwiedzanej stronie internetowej. Poza tym, że wpływają one pozytywnie na dostępność witryny, mają również znaczenie dla pozycjonowania strony internetowej.

On-page SEO

On-page SEO – zasady, którymi warto się kierować przy optymalizacji strony

On-page SEO, czyli optymalizacja tekstów na stronie i odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych oraz dbałość o wprowadzenie właściwej struktury strony, leży w naszych rękach.

Content marketing

Content marketing i SEO – strategia, która się sprawdza

Content marketing i SEO tworzą zgrany zespół, który potrafi działać bardzo efektywnie i wyeliminować konkurencję.

Wysoka pozycja w Google

Wysoka pozycja w Google – czyli co jest ważne dla wyszukiwarki

Zajmowanie czołowych pozycji w wyszukiwarce Google to marzenie niejednej firmy czy właściciela strony internetowej.

indeksowanie stron www

Powody, dla których Google nie indeksuje Twojej witryny

Google musi zaindeksować Twoją stronę, aby mogła ona uzyskać jakikolwiek organiczny ruch z wyszukiwarki Google. Jeśli Twoja strona nie jest indeksowana, jesteś na straconej pozycji.

certyfikat SSL

Dlaczego warto zadbać o to, aby strona internetowa miała certyfikat SSL?

Zależy Ci na przyciągnięciu nowych klientów? Jeśli tak, a nie zakładamy innej odpowiedzi, zadbaj o swoja konkurencyjność online i przyjmij efektywne strategie SEO. Nie zapominajmy o tym jak ważna jest kwestia bezpieczeństwa danych.

blog firmowy

Dlaczego warto prowadzić firmowego bloga

Strona internetowa twojej firmy ma tylko jeden cel – przyciąganie potencjalnych klientów. W Internecie roi się od portfolio z doskonałymi pracami, część z nich jest jednak zupełnie nieznana użytkownikom sieci.

Dlaczego warto wykonać audyt SEO strony www?

Audyt strony internetowej to analiza wydajności witryny, która ma na celu wykazanie ewentualnych błędów.

Strony dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami / WCAG 2.0.

Szacuje się, że osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności stanowią 1/7 całej populacji. Nawet zakładając ostrożnie, że tylko jedna trzecia z nich korzysta z internetu widzimy, jak liczna jest to grupa użytkowników.

Landing page – efektywne narzędzie w marketingu internetowym

Landing page, czyli inaczej strona lądowania, docelowa  czy produktowa to specjalnie przygotowana, jednostronicowa witryna, umożliwiająca użytkownikowi osiągnięcie zamierzonego celu.

Najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu strony internetowej z portfolio

Szukasz pracy i chcesz w jak najbardziej atrakcyjny sposób przedstawić swoje projekty przyszłemu pracodawcy?

Psychologia kolorów

Korzystanie z psychologii kolorów w celu uzyskania lepszych wyników na stronie www

Nie jest tajemnicą, że psychologia koloru jest szeroko stosowana we wszystkich aspektach projektowania.

Agencja Interaktywna Estinet - Warszawa

Pozycjonowanie stron www Warszawa, audyty SEO stron www, obsługa stron www


ESTINET

ul. Jana Kazimierza 64/187
01-248 Warszawa


tel. 505 427 506
kontakt@estinet.pl