blog

Google Moja firma – narzędzie dla firm, ale i marketerów

Google Moja Firma, Mapy Google – to bezpłatne usługi online firmy Google, które umożliwiają zarządzanie wykazami lokalizacji Twojej firmy w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Możesz także uzyskać wgląd w swoich klientów i konkurentów.

Google Moja Firma to bezpłatna usługa online firmy Google, która umożliwia zarządzanie wykazami lokalizacji Twojej firmy w Internecie i na urządzeniach mobilnych. Możesz także uzyskać wgląd w swoich klientów i konkurentów. Ważne jest, aby wymienić wszystkie swoje lokalizacje, aby upewnić się, że ludzie, którzy Cię szukają, znajdą Cię.

Możesz również użyć tego narzędzia, aby zaktualizować informacje kontaktowe, godziny pracy, zdjęcia i inne szczegóły dotyczące każdej lokalizacji.

Google Moja Firma – jak działa?

Google Moja Firma to bezpłatne narzędzie, które pomaga firmom zarządzać swoją obecnością online w Google, w tym w wyszukiwarce i Mapach. Zostało stworzone, aby pomóc Ci utworzyć lub zgłosić swoją stronę firmy dla lokalizacji Twojego sklepu stacjonarnego lub firmy, dzięki czemu możesz zarządzać wszystkimi informacjami o swojej firmie na jednej stronie.

Możesz go używać do udostępniania klientom informacji o tym, co dzieje się w Twoim sklepie, np. kiedy jesteś otwarty lub organizujesz wydarzenie. Możesz także dodawać zdjęcia i filmy przedstawiające to, co dzieje się w Twoim sklepie. Możesz także sprawdzić, ile osób odwiedziło Twoją stronę w ciągu ostatnich 30 dni i ile razy kliknęło linki z Twojej strony, aby odwiedzić inne strony w Google.

Funkcje i zalety usługi Google Moja firma

Google Moja Firma (GMF) to bezpłatna usługa, która pomaga firmom zarządzać swoją obecnością online w usługach Google. Dzięki GMF możesz stworzyć własną, dostosowywaną witrynę i upewnić się, że jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwania. Możesz również zgłosić swoją firmę w innych oferowanych przez nas usługach, takich jak Wyszukiwarka i Mapy.

Jak skonfigurować stronę Google Moja Firma?

Pierwszym krokiem w konfiguracji strony jest utworzenie nowego konta Google. Będzie to powiązane z Twoją firmą, dlatego ważne jest, aby masz już konto Gmail.

Po utworzeniu konta wykonaj następujące kroki:

  1. Dodaj nazwę i logo swojej firmy w sekcji „Nazwa i ikona marki” formularza.
  2. Wprowadź adres swojej firmy, numer telefonu i adres URL witryny.
  3. Wybierz odpowiednią kategorię dla swojej firmy z menu rozwijanego po lewej stronie ekranu.
  4. Wybierz, czy chcesz pojawiać się w wynikach wyszukiwania dla użytkowników, którzy szukają firm takich jak Twoja.

Jak dodać adres firmy do strony Google Moja Firma?

Każda firma potrzebuje adresu, aby przyciągnąć klientów do swojej lokalizacji. Możesz dodać adres firmy do strony Google Moja Firma.

  1. Zaloguj się na swoje konto Google i przejdź do strony Google Moja Firma
  2. Kliknij przycisk Dodaj
  3. Wpisz swój adres, a następnie kliknij Dalej
  4. Wybierz, czy chcesz, aby Twój adres był wyświetlany publicznie, czy nie, a następnie kliknij Zapisz

Jak dodać numer telefonu do strony Google Moja firma?

Pierwszą rzeczą, którą chcesz zrobić, to zalogować się na swoje konto Gmail i przejść do strony ustawień. Tam musisz kliknąć zakładkę „Dane osobowe i prywatność”. Następnie zobaczysz opcję „Dodaj numer telefonu”. Kliknij ten link i wprowadź żądany numer telefonu w wyświetlonym polu. Zakończyłeś dodawanie numeru telefonu do swojej strony Google Moja Firma!

  • Szukasz dodatkowych informacji?

    Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub za pomocą formularza kontaktowego.

Agencja Interaktywna Estinet - Warszawa

Pozycjonowanie stron www Warszawa, audyty SEO stron www, obsługa stron www


ESTINET

ul. Jana Kazimierza 64/187
01-248 Warszawa


tel. 505 427 506
kontakt@estinet.pl