Dzielimy się wiedzą. Marketing internetowy, projektowanie stron www i optymalizacja stron internetowych.
Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem długotrwałym i regularnym. Google bierze pod uwagę wiele różnych czynników i ocenia stronę pod różnymi kątami w różnych sytuacjach.
Pozycjonowanie strony internetowej kojarzy nam się głównie z podnoszeniem jej pozycji w rankingu Google. Jest to prawda, choć obecnie coraz częściej możemy obserwować oferty pozycjonowania lokalnego, szerokiego czy innego konkretnego typu.
Audyt stron internetowych to bardzo korzystny proces dla witryny i jest podstawą wszystkich dalszych działań związanych z pozycjonowaniem.
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który musimy wykonać, aby nasza witryna internetowa znajdował się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google.
Dowiedz się, czym są te dwa terminy i czym się różnią!
Sprawdź czym są konkretnie te poszczególne terminy i dowiedz się, że to nie to samo!
Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje o audytach SEO witryn!
Przez wielu wykwalifikowanych znawców pozycjonowania stron www narzędzie Ahrefs nazywane jest “kombajnem seo”.
Jakie cechy wspólne mają pozycjonowanie oraz influencer marketing? Ostatnia dekada stała się ogromnym nośnikiem tego drugiego zjawiska.
Kontynuujemy prezentację popularnych narzędzi wykorzystywanych w procesie pozycjonowania stron www i oceny efektów podjętych działań.
Ranking ten ułożony jest losowo. Każde z wymienionych narzędzi wnosi pozytywny wydźwięk do naszej pracy i sprawia, że staje się ona przyjemnością, a nie żmudnym obowiązkiem.
Pozycjonowanie stron w Google i jego jakość zależna jest od wielu czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska.
Gdy jasno określimy wszystkie słowa kluczowe pod pozycjonowanie naszej strony internetowej, musimy poświęcać regularnie czas na monitorowanie pozycji w Google.
Linkowanie wewnętrzne należy do najbardziej sprawdzonych metod na usprawnienie pozycjonowania stron internetowych.
Na jakość pozycjonowania w Google wpływać może wiele czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska. Sprawdź co należy do najważniejszych elementów mających wpływ na procesy pozycjonujące stronę internetową.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i planujesz prowadzenie swojej działalności także w Internecie, musisz zadbać o właściwe przygotowanie i promowanie swojej firmowej strony www. Podpowiemy Ci, jakie treści powinny znaleźć się na Twojej stronie internetowej.
Okruszki pomagają użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek odnaleźć się na odwiedzanej stronie internetowej. Poza tym, że wpływają one pozytywnie na dostępność witryny, mają również znaczenie dla pozycjonowania strony internetowej.
On-page SEO, czyli optymalizacja tekstów na stronie i odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych oraz dbałość o wprowadzenie właściwej struktury strony, leży w naszych rękach.
Content marketing i SEO tworzą zgrany zespół, który potrafi działać bardzo efektywnie i wyeliminować konkurencję. Niektórzy postrzegają te dwa elementy jako niezależne aspekty marketingu cyfrowego. Nic bardziej mylnego. Treść na stronie jest najbardziej skuteczną taktyką SEO. Czym z kolei jest treść jak nie częścią marketingu treści?
Zajmowanie czołowych pozycji w wyszukiwarce Google to marzenie niejednej firmy czy właściciela strony internetowej. Nie ma w tym nic dziwnego. Pierwsza, czy nawet jedna z trzech pierwszych pozycji rankingu, oznacza zwiększenie ruchu organicznego na stronie, poprawę widoczności i przewagę nad konkurencją dającą spore szanse na zwiększenie sprzedaży.
Google musi zaindeksować Twoją stronę, aby mogła ona uzyskać jakikolwiek organiczny ruch z wyszukiwarki Google. Jeśli Twoja strona nie jest indeksowana, jesteś na straconej pozycji. Nikt nie znajdzie Twoich treści, ponieważ nie są one częścią indeksu wyszukiwania Google.
Zależy Ci na przyciągnięciu nowych klientów? Jeśli tak, a nie zakładamy innej odpowiedzi, zadbaj o swoja konkurencyjność online i przyjmij efektywne strategie SEO. Nie zapominajmy o tym jak ważna jest kwestia bezpieczeństwa danych.
Strona internetowa twojej firmy ma tylko jeden cel – przyciąganie potencjalnych klientów. W Internecie roi się od portfolio z doskonałymi pracami, część z nich jest jednak zupełnie nieznana użytkownikom sieci. Blog firmowy jest coraz częściej stosowaną formą marketingu , bo przynosi markom bardzo wymierne korzyści przy stosunkowo niewielkim nakładzie pracy.
Aby witryna internetowa przynosiła zamierzony efekt i była łatwo dostępna dla użytkowników, powinna być odpowiednio zoptymalizowana zarówno pod kątem oczekiwań użytkowników, jak i wciąż zmieniających się wymagań wyszukiwarek. Audyt strony internetowej to analiza wydajności witryny, która ma na celu wykazanie ewentualnych błędów.
Szacuje się, że osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności stanowią 1/7 całej populacji. Nawet zakładając ostrożnie, że tylko jedna trzecia z nich korzysta z internetu widzimy, jak liczna jest to grupa użytkowników.
Landing page, czyli inaczej strona lądowania, docelowa czy produktowa to specjalnie przygotowana, jednostronicowa witryna, umożliwiająca użytkownikowi osiągnięcie zamierzonego celu bez konieczności odwiedzania całego serwisu.
Szukasz pracy i chcesz w jak najbardziej atrakcyjny sposób przedstawić swoje projekty przyszłemu pracodawcy? A może zależy ci na zdobyciu klientów i przekonaniu ich, żeby skorzystali z usług Twojej firmy?
Nie jest tajemnicą, że psychologia koloru jest szeroko stosowana we wszystkich aspektach projektowania. Od kolorów używanych w codziennych artykułach spożywczych, poprzez logo marki i projektowanie stron internetowych, kolor jest ważnym elementem, który może przekazać konkretną wiadomość użytkownikom.