Dzielimy się wiedzą. Marketing internetowy, projektowanie stron www i optymalizacja stron internetowych.
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej w branży e-commerce wymaga obecnie nie tylko poświęcenia sporej ilości czasu, ale także dużego zaangażowania w rozwój biznesu.
Już na etapie tworzenia stron internetowych warto wziąć pod uwagę fakt, aby serwis był responsywny, czyli zoptymalizowany pod kątem funkcjonowania na różnych urządzeniach.
Wdrożenie strategii content marketingu w firmie to podstawa, aby móc wypromować markę w sieci i zyskać nowe grono klientów, co przełoży się finalnie na zyski przedsiębiorstwa.
Pisanie tekstów pod SEO to nic innego, jak tworzenie treści, które pozwolą na szybsze i efektywniejsze wypozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych.
Wszelkie działania mające na celu optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek internetowych wymaga stosowania wielu technik marketingu internetowego.
Pozycjonowanie witryny internetowej to bardzo mozolny proces, który często się nam dłuży. Z takim uczuciem mamy często do czynienia gdy zlecamy pozycjonowanie agencji SEO i oczekujemy na jak najszybsze wyniki.
Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką internetową. Dziennie otrzymuje ona tysiące zapytań od użytkowników, a konsumenci szukają konkretnych usług, które pozwalają na zaspokojenie ich potrzeb.
Wszyscy słyszeliśmy o tym, jak ważna jest pozycja w Google. Jeśli Twoja witryna nie jest w rankingu TOP10, tracisz potencjalnych klientów, którzy szukają tego, co oferujesz.
Ten przewodnik jest dla Ciebie, jeśli jesteś właścicielem witryny, blogerem lub twórcą treści, który chce poprawić pozycję swojej witryny w Google. Da Ci wiedzę i narzędzia potrzebne do pozycjonowania Twojej witryny w Google.
Algorytm używany przez Google do pozycjonowania stron internetowych zmieniał się z biegiem czasu, ale są pewne elementy, które pozostają niezmienne.
Dobrze prowadzony blog firmowy przyczynia się do zwiększenia ruchu na stronie i ogólnego wzmocnienia pozycji Twojej witryny
Sprawdź czym różnią się te dwa pojęcia i dlaczego warto używać ich precyzyjnie. Różnica między pozycjonowaniem stron internetowych a optymalizacją witryn jest bardzo znaczna.
Ranking witryny w Google jest określany na podstawie trafności witryny dla wyszukiwanego hasła. Im wyższa ranga, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie znaleziona w wyszukiwaniu.
Na ranking witryny w wynikach wyszukiwania Google wpływa wiele czynników. Nie chodzi tylko o to, ile masz linków zwrotnych.
Pozycjonowanie stron to proces złożony, na którego sukces wpływa wiele czynników. Jednym ze wskaźników, który prowadzi do spadku strony w hierarchii wyników wyszukiwania, jest tak zwany współczynnik odrzuceń.
Założenie sklepu internetowego chodzi po głowie bardzo wielu osobom. Dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce sprawił, że już nie tylko firmy, ale i osoby prywatne decydują się na taki krok.
Google Moja Firma, Mapy Google – to bezpłatne usługi online firmy Google, które umożliwiają zarządzanie wykazami lokalizacji Twojej firmy w Internecie i na urządzeniach mobilnych.
Sprawdź czym są te dwa typy audytów, jakie plusy posiadają i jak warto je wykorzystywać. Audyt SEO strony internetowej to bardzo przydatne narzędzie pozwalające kontrolować stan naszej pozycjonowanej witryny.
Jeśli zastanawiasz się, jak wygląda profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych, to jesteś w dobrym miejscu. W tym artykule krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces optymalizacji sklepu.
Google Analytics to potężne narzędzie, które pomaga firmom zrozumieć ich wydajność. Może służyć do podejmowania świadomych decyzji marketingowych i reklamowych.
Blog, strona www, marketing szeptany a może Google Ads? Sprawdź najpopularniejsze pomysły…
„Gwarancja pozycji” jako hasło reklamowe a propos korzystnej oferty pozycjonowania strony internetowej brzmi niezwykle nośnie i zachęcająco.
Filtr algorytmiczny jest rodzajem pewnej kary. O jej nałożeniu informuje Google Search Console.
Niemal każdy, kto prowadzi regionalny biznes, powinien założyć stronę internetową, a następnie mocno promować swoją ofertę w Internecie.
Disavow links tool jest rozwiązaniem w sytuacji, gdy chcemy odciąć się od linków, które uznajemy za niepotrzebne lub szkodliwe.
Pozycjonowanie strony internetowej to rozbudowany proces marketingowy. Najważniejsze jest oczywiście przebicie się do TOP10 i pozostanie tam jak najdłużej.
Pozycjonowanie long tail obejmuje frazy posiadające tzw. “długi ogon”, czyli takie, które mają rozbudowaną strukturę z powodu funkcjonowania kilku wyrazów w długim ciągu.
Osobista strona firmowa to podstawa, aby mówić o jakimkolwiek sukcesie na rynku produktów oraz usług.
Znajomość geolokalizacji danego użytkownika sieci daje szansę uściślenia potrzeb grupy docelowej, do której kierujemy się z produktem lub usługą.
Z mapy strony XML korzystają boty Google, Yahoo, Bing, a także inne popularne w przestrzeni wirtualnej wyszukiwarki.
Już dawno szukano rozwiązania, dzięki któremu można byłoby priorytetyzować wszystkie zabiegi, jakie niezbędne są do zoptymalizowania strony wraz z jej aplikacjami.
Konwersja w Google Ads to określony typ działania, mający w założeniu doprowadzić nas do finalizacji komercyjnego zamówienia produktu lub usługi.
Chyba nie ma osoby, która nie spotkała się z tym problemem. Mailingi o błędach optymalizacyjnych na stronie mogą skutecznie popsuć humor.
Czy wiesz o tym, że pozycjonowanie lokalne może skutecznie i szybko zwiększyć Twoją widoczność jako przedsiębiorcy na obszarze miejsca Twojego zamieszkania oraz całego regionu?
Stosowany protokół HTTPS daje gwarancję bezpieczeństwa ważnych i dokładnych danych personalnych pracowników danej firmy.
Google jest niekwestionowanym królem wyszukiwarek. Posiada ponad 90% udziału w rynku i jest używany przez prawie 3 miliardy ludzi każdego miesiąca.
Pozycjonowanie produktów z branż sezonowych stawia przed nami o wiele szersze wymagania, niż ten sam proces dokonywany w przypadku dostępności i zapotrzebowania na zjawiska całoroczne.
Marketing internetowy oraz grafika reklamowa to dwa narzędzia tworzenia promocji w Internecie od podstaw.
Co mogą dać Internetowe rewolucje Google w praktyce? Jak długo trzeba czekać, aby sytuacja przedsiębiorcy ze średniej zmieniła się w rewelacyjną? Tego dowiecie się tylko u nas!
Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem długotrwałym i regularnym. Google bierze pod uwagę wiele różnych czynników i ocenia stronę pod różnymi kątami w różnych sytuacjach.
Pozycjonowanie strony internetowej kojarzy nam się głównie z podnoszeniem jej pozycji w rankingu Google. Jest to prawda, choć obecnie coraz częściej możemy obserwować oferty pozycjonowania lokalnego, szerokiego czy innego konkretnego typu.
Audyt stron internetowych to bardzo korzystny proces dla witryny i jest podstawą wszystkich dalszych działań związanych z pozycjonowaniem.
Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który musimy wykonać, aby nasza witryna internetowa znajdował się na najwyższych pozycjach.
Dowiedz się, czym są te dwa terminy i czym się różnią!
Sprawdź czym są konkretnie te poszczególne terminy i dowiedz się, że to nie to samo!
Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje o audytach SEO witryn!
Przez wielu wykwalifikowanych znawców pozycjonowania stron www narzędzie Ahrefs nazywane jest “kombajnem seo”.
Jakie cechy wspólne mają pozycjonowanie oraz influencer marketing? Ostatnia dekada stała się ogromnym nośnikiem tego drugiego zjawiska.
Kontynuujemy prezentację popularnych narzędzi wykorzystywanych w procesie pozycjonowania stron www i oceny efektów podjętych działań.
Ranking ten ułożony jest losowo. Każde z wymienionych narzędzi wnosi pozytywny wydźwięk do naszej pracy i sprawia, że staje się ona przyjemnością, a nie żmudnym obowiązkiem.
Pozycjonowanie stron w Google i jego jakość zależna jest od wielu czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska.
Newsletter to specyficzna forma informacji kierowana do klienta drogą mailową. Do tej pory wszystkie newslettery prezentowały się w formie plików graficznych.
Gdy jasno określimy wszystkie słowa kluczowe pod pozycjonowanie naszej strony internetowej, musimy poświęcać regularnie czas na monitorowanie pozycji w Google.
Linkowanie wewnętrzne należy do najbardziej sprawdzonych metod na usprawnienie pozycjonowania stron internetowych.
Na jakość pozycjonowania w Google wpływać może wiele czynników. Spróbujmy im wszystkim przyjrzeć się nieco bardziej z bliska. Sprawdź co należy do najważniejszych elementów mających wpływ na procesy pozycjonujące stronę internetową.
Jeśli jesteś przedsiębiorcą i planujesz prowadzenie swojej działalności także w Internecie, musisz zadbać o właściwe przygotowanie i promowanie swojej firmowej strony www.
Okruszki pomagają użytkownikom oraz robotom wyszukiwarek odnaleźć się na odwiedzanej stronie internetowej. Poza tym, że wpływają one pozytywnie na dostępność witryny, mają również znaczenie dla pozycjonowania strony internetowej.
On-page SEO, czyli optymalizacja tekstów na stronie i odpowiednie rozmieszczenie słów kluczowych oraz dbałość o wprowadzenie właściwej struktury strony, leży w naszych rękach.
Content marketing i SEO tworzą zgrany zespół, który potrafi działać bardzo efektywnie i wyeliminować konkurencję.
Zajmowanie czołowych pozycji w wyszukiwarce Google to marzenie niejednej firmy czy właściciela strony internetowej.
Google musi zaindeksować Twoją stronę, aby mogła ona uzyskać jakikolwiek organiczny ruch z wyszukiwarki Google. Jeśli Twoja strona nie jest indeksowana, jesteś na straconej pozycji.
Zależy Ci na przyciągnięciu nowych klientów? Jeśli tak, a nie zakładamy innej odpowiedzi, zadbaj o swoja konkurencyjność online i przyjmij efektywne strategie SEO. Nie zapominajmy o tym jak ważna jest kwestia bezpieczeństwa danych.
Strona internetowa twojej firmy ma tylko jeden cel – przyciąganie potencjalnych klientów. W Internecie roi się od portfolio z doskonałymi pracami, część z nich jest jednak zupełnie nieznana użytkownikom sieci.
Audyt strony internetowej to analiza wydajności witryny, która ma na celu wykazanie ewentualnych błędów.
Szacuje się, że osoby z różnymi rodzajami niepełnosprawności stanowią 1/7 całej populacji. Nawet zakładając ostrożnie, że tylko jedna trzecia z nich korzysta z internetu widzimy, jak liczna jest to grupa użytkowników.
Landing page, czyli inaczej strona lądowania, docelowa czy produktowa to specjalnie przygotowana, jednostronicowa witryna, umożliwiająca użytkownikowi osiągnięcie zamierzonego celu.
Szukasz pracy i chcesz w jak najbardziej atrakcyjny sposób przedstawić swoje projekty przyszłemu pracodawcy?
Nie jest tajemnicą, że psychologia koloru jest szeroko stosowana we wszystkich aspektach projektowania.