Aktualizacja stron internetowych

Obsługa stron internetowych

Odpowiednia obsługa strony internetowej ma kolosalne znaczenie dla sposobu, w jaki postrzegają naszą witrynę zarówno odwiedzający nas potencjalni klienci, jak i wyszukiwarki internetowe.

Rozwój, aktualizacja i obsługa stron internetowych

Odpowiednia obsługa stron internetowych ma kluczowe znaczenie z punktu widzenia marketingu internetowego. Nieaktualne treści na stronie internetowej czy przebrzmiałe bądź nieatrakcyjne elementy graficzne to prosta droga do utraty zaufania potencjalnych klientów odwiedzających Twoją witrynę. Administrowanie stroną internetową to czasochłonne zajęcie, na które składa się wiele czynników składowych, którego zaniedbanie może mieć wiele negatywnych konsekwencji dla wizerunku Twojej firmy i bezpieczeństwa serwisu internetowego.

Odpowiednia obsługa i administracja serwisu internetowego ma kolosalne znaczenie dla sposobu, w jaki postrzegają naszą witrynę zarówno odwiedzający nas potencjalni klienci, jak i wyszukiwarki internetowe.

Obsługa stron internetowych – dlaczego warto zaufać profesjonalistom?

Nieaktualizowane treści na stronie skutecznie zniechęcają użytkowników do korzystania z usług Twojej firmy i negatywnie wpływają na wizerunek –takiej instytucji przypisywany jest brak profesjonalizmu, czasem wręcz uznawana ona jest za już nieistniejącą. Systematycznej uwagi wymaga też wygląd wprowadzanych nowych treści na urządzeniach mobilnych – obecnie większość ruchu w Internecie odbywa się poza monitorem komputera, za pomocą takich środków jak tablet czy smartphone. Strona internetowa powinna wyróżniać się na tle konkurencji również funkcjonalnością, czytelną nawigacją oraz atrakcyjnym, współczesnym wyglądem. Konsekwentne wdrażanie zmian i stała opieka nad stroną internetową pozwalają skutecznie zwiększyć ruch na stronie i pozyskać nowych klientów dla Twojego biznesu.

Obsługa stron internetowych

Satysfakcja odwiedzających naszą witrynę użytkowników to jednak wyłącznie jedna strona medalu – muszą oni w pierwszej kolejności trafić na naszą witrynę. Skuteczne pozycjonowanie strony www jest drogą do osiągnięcia wysokiej pozycji w wyszukiwarce, jednak nawet najbardziej kompleksowa modernizacja strony pod kątem pozycjonowania SEO nie będzie skuteczna na dłuższą metę, jeżeli nie będzie konsekwentnie kontynuowana podczas dalszej pracy ze stroną. Wszystkie pojawiające się na serwisie treści powinny być zoptymalizowane pod kątem nie tylko czytelników, ale również wyszukiwarek. Również umieszczane na serwisie grafiki powinny być odpowiednio dostosowane, a skrypty których używamy – zawsze aktualne.

Kolejnym ważnym powodem, dla którego warto pochylić się nad profesjonalną obsługą strony internetowej jest dbanie o jej bezpieczeństwo. Z powodu braku aktualizacji systemu CMS może dojść do włamania na stronę, a w konsekwencji do utraty danych i strat finansowych bądź też wizerunkowych.

Obsługa strony internetowej – na czym polega?

Jeżeli chcesz, by Twoja strona była atrakcyjna dla użytkowników i jednocześnie widoczna w wyszukiwarkach internetowych, aktualizacje powinny być przeprowadzane regularnie. Obsługa strony internetowej ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek Twojej witryny w Sieci, ale także na widoczność, co w dużym stopniu przekłada się na ruch na Twojej stronie www. Cyklicznie wykonywane działania związane z aktualizacją wtyczek, CMS oraz wykorzystanych rozwiązań zwiększają bezpieczeństwo funkcjonowania strony www oraz ochraniają zgromadzone dane.

  • Stały monitoring, czy Twoja strona jest zgodna z najnowszymi standardami i technologiami
  • Aktualizacja treści
  • Wykonywanie banerów i grafik
  • Rozbudowa strony i wdrażanie nowych funkcjonalności
  • Aktualizacja sytemu CMS (WordPress, Joomla etc.)
  • Optymalizacja treści i grafik pod kątem wyszukiwarek
  • Naprawa ewentualnych błędów na stronie
  • Poprawność wyświetlania się strony na wszystkich urządzeniach mobilnych
  • Dbanie o bezpieczeństwo strony, przygotowywanie regularnych kopii zapasowych
  • Fachowa pomoc i konsultacje
  • Konfiguracja certyfikatu SSL
  • Integracja z social media
  • Szkolenia pracowników związane z obsługą strony internetowej

Do kogo skierowana jest usługa - obsługa strony internetowej?

Usługa obsługi stron internetowych skierowana jest zarówno do tych Klientów, dla których stworzyliśmy stronę internetową od zera jak i Klientów, których strony już funkcjonują w sieci.

administrowania stronami internetowymi

Skorzystać mogą z niej wszyscy, którzy zainteresowani są ciągłym wsparciem w aktualizowaniu i zarządzaniu witryną internetową lub potrzebują pomocy przy wprowadzeniu jednorazowych zmian. Jeśli oczekujesz szybkiej reakcji w razie awarii, zabezpieczenia danych, wsparcia w aktualizowaniu treści prezentowanych na stronie z pewnością będziesz zainteresowany naszą ofertą.

Oferujemy profesjonalną usługę zarządzania stronami WWW dla firm, przedsiębiorców i instytucji państwowych.

Zapytaj o ofertę obsługi strony internetowej

Szczegółowe informacje o ofercie oraz warunkach współpracy można uzyskać wysyłając zapytanie za pomocą poniższego formularza.

Obsługa stron www – dodatkowe informacje

Jeśli mają Państwo jeszcze wątpliwości komu powierzyć obsługę swojej strony www warto abyście się zapoznali z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Od czego rozpoczyna się współpraca przy obsłudze strony internetowej?

Rozpoczęcie współpracy zaczynamy od wykonania niezbędnego audytu serwisu www, który będzie objęty opieką informatyczną. Na tym etapie weryfikujemy stabilność wykorzystywanego hostingu, poprawność wprowadzonych zabezpieczeń, dostępność i funkcjonowanie certyfikatu SSL, listę osób z dostępem do CMS i itp.

Po wykonanym audycie sugerujemy wprowadzenie niezbędnych poprawek oraz na życzenie Klienta również je wprowadzamy.

Nasi specjaliści mają duże doświadczenie w obsłudze popularnych serwisów typu WordPress, Joomla oraz Drupal. Doskonale odnajdujemy się w autorskich systemach CMS. Wykonujemy niezbędne konfiguracje serwerów, po to aby zapewnić optymalne warunki dla funkcjonowania serwisu www.

Jakie działania zalicza się do rozbudowanej obsługi stron internetowych?

Jeśli zdecydujecie się na to, aby obsługa strony internetowej została powierzona właśnie w nasze ręce, możecie liczyć na:

  • kompleksową ocenę techniczną z zastosowaniem narzędzi zewnętrznych i wewnętrznych
  • skuteczne zoptymalizowanie strony ze szczególnym uwzględnieniem wersji mobilnej
  • szybkie eliminowanie ewentualnych błędów
  • aktualizację wykorzystanych wtyczek oraz systemów CMS
  • pomoc przy eliminacji z działania na stronie zbędnych rozwiązań
  • cykliczne kopie bezpieczeństwa
  • doradztwo przy ewentualnej rozbudowanie serwisu
  • dużą uwagę również poświęcamy na zwiększenie widoczności powierzonego nam serwisu www w wyszukiwarkach – szczegóły oferty: pozycjonowanie stron www

Aktualizacja stron www - wybrane działania

Wiele osób niedługo po uruchomieniu strony internetowej porzucają ją. Często bywają zajęci, zbyt zajęci, by o tym myśleć. Co gorsza, nie zdają sobie sprawy, jak ważna dla sukcesu firmy jest aktualizacja witryny.  Pamiętaj, że Twoja witryna powinna promować Twoją firmę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Angażując się w codzienne czynności związane z prowadzeniem firmy nie można zapominać o regularnym przeglądaniu witryny. Więc jeśli jesteś jedną z tych osób, które nie aktualizują witrynę, to zacznij to robić!  Przede wszystkim dlatego, że witryna Twojej firmy nie chce być jest statyczną broszurką, spadającą coraz niżej.  Powinien to być żywy, oddychający „dokument”, który jest dokładnym odzwierciedleniem Twojej firmy. Jeśli nie pamiętasz, kiedy ostatnio aktualizowałeś witrynę, powiedzmy na razie, że jesteś spóźniony. Oto niektóre z najważniejszych rzeczy, które musisz zrobić, aby zaktualizować swoją witrynę. Tak by działała płynnie i nie odsyłała odwiedzających do konkurencji:

Sprawdź uszkodzone linki

Jeśli masz jakiekolwiek hiperłącza na swojej stronie, na pewno są takie, które są nieaktualne/niesprawne. Istnieją programy do wyszukiwania uszkodzonych linkach, wymagających naprawy.

Dostosuj swoją stronę 404

Mówiąc o uszkodzonych linkach, jeśli masz link do strony we własnej witrynie, która już nie istnieje, skieruje odwiedzających na tak zwaną stronę 404. Ta strona jest tworzona jako strona domyślna, niezależnie od tego, czy używasz WordPress, czy innej platformy do tworzenia stron. I wygląda nieelegancko, więc ważne jest, aby dostosować tę stronę i dobrze z niej korzystać. Przekierowując  zainteresowanych na przykład na inną stronę. Możesz poprosić swojego webmastera, aby upewnił się, że pasuje ona do wyglądu i stylu Twojej witryny. Możesz na niej umieścić niestandardową wiadomość, kierując ludzi z powrotem na Twoją stronę główną. Pokaż. Wskaż na swojej stronie możliwości połączenia się z Tobą w mediach społecznościowych.

Napraw literówki

Nic nie wygląda bardziej nieprofesjonalnie niż literówki na stronie internetowej. Często trudno je zauważyć, ponieważ odczytujemy to, co naszym zdaniem powinno tam być napisane, zamiast tego, co jest w rzeczywistości.

Interpunkcja online

To świetne darmowe narzędzie, które pomoże Ci wykryć błędy ortograficzne. I naprawić je jak najszybciej, zanim dołączy się więcej odwiedzających. Pierwsze wrażenia są potężne, nieodwracalne. I „liczą się” do tego, czy ktoś od Ciebie kupi, czy nie.

Popraw nawigację

Ważne jest, aby nawigacja w witrynie była prosta i intuicyjna. Bo chcesz, aby klienci mogli znaleźć wszystkie najważniejsze informacje bez konieczności „polowania” i szukania ich. Zachowaj prostotę: używaj jasnych sformułowań, które zrozumieją Twoi goście. Rozważ rozwijalne menu. Tak by zachować zgrupowane strony i uporządkowane.

Zapewnij mobilną responsywność

Jeśli Twoja witryna nie jest zaprojektowana tak, aby dobrze wyświetlać się na smartfonach, tracisz ruch i cenne kontakty do potencjalnych klientów. Wielu potencjalnych klientów przeprowadza wyszukiwanie na swoich urządzeniach pomiędzy spotkaniami, podczas oglądania telewizji. Prawie non stop. Często jesteśmy proszeni o przekonwertowanie starszych witryn na przyjazne dla urządzeń mobilnych. Więc jeżeli Twoja strona jest „wiekowa”, można to samo zrobić, aby wszędzie dobrze działała.

Prawidłowe dane kontaktowe

Upewnij się, że Twój adres, e-mail, numer telefonu i faksu są aktualne. Ostatnią rzeczą, jakiej Co potrzeba, to potencjalny klient, który próbuje się z Tobą skontaktować i otrzymuje zły numer! Dodaj link do swojej firmy również w Mapach Google, aby ludzie mogli łatwo znaleźć Twoją firmę.

Dodaj linki społecznościowe

Umieść ikony mediów społecznościowych, które prowadzą do kanałów biznesowych w widocznym miejscu na stronie głównej. Tak, aby potencjalni klienci mogli się z Tobą w ten sposób połączyć. Pamiętaj też, aby na swoim blogu również umieścić linki do udostępniania społecznościowego. W ten sposób ludzie będą mogli szybko i łatwo udostępniać zawartość bloga w mediach społecznościowych.

Zaktualizuj wygląd i styl

W internecie wiele stron internetowych wygląda na stare i opuszczone. Można odnieść wrażenie, że firma albo jest zamknięta. Świadczy to o braku profesjonalizmu. Tylko takie wrażenie daje taka strona odwiedzającym ją. Czy Twój rynek docelowy lub wizerunek marki zmienił się od ostatniej aktualizacji witryny? A może nadszedł czas na nowy, świeży wygląd, który jest bardziej aktualny?
Jeśli więc Twoja witryna została zbudowana ponad 3 lub 4 lata temu, są duże szanse, że nadszedł czas na nowy, świeży wygląd, który wypozycjonuje Twoją firmę na wyższe pozycje.

Aktualizacja copywritingu

Ważne jest, aby przejrzeć zawartość witryny. Czy to za dużo? Czy strona i informację na niej są przekonujące? Czy strona zawiera odpowiednie wezwania do działania? Czy to naprawdę odzwierciedla przesłanie Twojej marki? Tekst i obrazy w witrynie internetowej są niezwykle ważne. A szczególnie gdy próbujesz przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów. Być może nadszedł czas, abyś dokładniej przyjrzał się copywritingowi na Twojej witrynie. Upewnij się, że przekazuje właściwy komunikat Twojej grupie docelowej.

Agencja Interaktywna Estinet - Warszawa

Pozycjonowanie stron www Warszawa, audyty SEO stron www, obsługa stron www


ESTINET

ul. Jana Kazimierza 64/187
01-248 Warszawa


tel. 505 427 506
kontakt@estinet.pl