Social media

We współczesnych strategiach marketingowych nie istnieje bardziej interaktywna i bezpośrednia forma komunikacji z klientem niż kampania Social Media. Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia i odgrywają znaczącą rolę w kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i budowaniu długotrwałej relacji z potencjalnym klientem.

Estinet Kampania Social Media

Firmowy profil w mediach społecznościowych

Wizerunek firmy w sieci ma duży wpływ na to, czy potencjalny klient uzna ją za godną zaufania i profesjonalną, czy też nie. Odpowiednio prowadzone profile na Facebook, Pinterest, Instagram czy YouTube znacznie zwiększają zaangażowanie użytkowników tych serwisów w życie firmy i pomagają w budowaniu z nim długotrwałej relacji. Coraz częściej decyzje o zakupie towarów i usług podejmowana jest pod wpływem precyzyjnie zaplanowanych działań w mediach społecznościowych.

Profesjonalny marketing w Social Media

Skuteczna kampania w mediach społecznościowych musi odznaczać się przemyślaną strategią komunikacyjną i składa się z wielu starannie zaplanowanych elementów. Kreacja Contentu, spójnego z produktem bądź usługą danej firmy to potężne narzędzie w budowaniu świadomości marki i jej wizerunku eksperta.

Kolejną składową efektywnych kampanii w social media jest tworzenie kampanii reklamowych, która trafi do odpowiedniej grupy docelowej. Treści powinny być przygotowane w taki sposób, by trafiały do użytkowników najbardziej zainteresowanych ofertą Twojej firmy.

Marketing w mediach społecznościowych nie mógłby obejść się bez grafik i bannerów sprzedażowych. Zajmujemy się nie tylko tworzeniem odpowiednich treści na firmowy fanpage, ale również przygotowujemy przekonywujące grafiki, mające za zadanie pozyskanie nowych klientów.

Profil firmy w mediach społecznościowych

Kampania firmy w mediach społecznościowych musi być długotrwała. Trzeba regularnie przypominać o sobie odbiorcom, dzięki czemu treść wciąż będzie aktualna, a marka widoczna. Jednocześnie nie należy dopuścić do zmęczenia użytkowników mediów społecznościowych, więc duże znaczenie ma określenie optymalnej ilości publikowanych postów.

Żeby kampania na fanpage’u firmy była skuteczna, publikowany content musi być ciekawy dla użytkownika i przyciągać jego uwagę. Dedykowana strategia komunikacyjna, atrakcyjne treści, promocje i konkursy to sprawdzony przepis na wyróżnienie się wśród konkurencji.

Skuteczne kampanie marketingowe w mediach społecznościowych to nasza specjalność.
Skontakuj się z nami!